آموزش پرورش بلدرچین | پرورش بلدرچین

آموزش پرورش بلدرچین | پرورش بلدرچین

آموزش کامل پرورش بلدرچین ، کتاب راهنمای کامل پرورش بلدرچین ،هرآنچه برای راه اندازی یک واحد پرورش بلدرچین نیازمندید
آموزش پرورش بلدرچین | پرورش بلدرچین

آموزش پرورش بلدرچین | پرورش بلدرچین

آموزش کامل پرورش بلدرچین ، کتاب راهنمای کامل پرورش بلدرچین ،هرآنچه برای راه اندازی یک واحد پرورش بلدرچین نیازمندید

آشنایی با پرورش بلدرچین


آشنایی با پرورش بلدرچین

بلدرچین پرنده ای است کوچک و پر جنب و جوش که در طبیعت بر روی زمین لانه سازی می کند. این پرنده انواع مختلفی دارد که هر کدام بومی منطقه ای خاص می باشند. بلدرچین ها به طور معمول مهاجرت می کنند و قادر به پرواز هستند. بلدرچین پروازی سریع و کوتاه تری نسبت به پرندگان دیگر دارد و در مسیر , بارها بر روی زمین می نشیند. همین امر موجب شده تا در فصل مهاجرت تعداد زیادی بلدرچین توسط انسان شکار شود. علت شکار بلدرچین گوشت بسیار لذیذ و خوشمزه آن است.

 

 

بازار مصرف مناسب بلدرچین این امکان را فراهم آورده تا علاقه مندان به کسب و کارهای جدید با سرمایه محدود وارد حرفه پرورش بلدرچین شوند. پرورش بلدرچین در ایران از مشاغلی است که این روزها بسیار پر طرفدار شده است. بسیاری از کسانی که وارد صنعت پرورش بلدرچین می شوند در این زمینه اطلاعات کافی نداشته و پس از زمانی کوتاه، با دشواری هایی مواجه می شوند که برای آن راه حلی پیش‌بینی‌نشده است. در این وبلاگ از بلدرچین و آموزش پرورش بلدرچین مطالبی را می خوانید. اگر در فکر کسب درآمد و راه اندازی سالن پرورش بلدرچین هستید با وبلاگ belderchin24.blogsky.com همراه باشید. آموزش صفر تا صد راه اندازی سالن پرورش بلدرچین در این سلسله مقالات در نظر گرفته شده. به همراه اطلاعات کامل و جامعی در مورد محاسبه سود حاصله، بازار فروش بلدرچین، خوراک مخصوص جوجه بلدرچین، بیماری های بلدرچین و مطالب متنوع دیگر که باید بدانید.

 آموزش پرورش بلدرچین در فضای محدود

گوشت بلدرچین بسیار لذیذ و پر خاصیت است و توانسته جای خود را در بین خوراک های مشتری پسند باز کند. علاوه بر آن تخم بلدرچین نیز سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن است که می تواند جایگزین خوبی برای مصرف تخم مرغ شود. تاکنون هیچ منبع مورد تاییدی گزارشی از مضر بودن گوشت و یا تخم بلدرچین انتشار نداده است.

با توجه به مصرف روز افزون بلدرچین و وارد شدن تخم بلدرچین در سبد غذایی خانوارهای شهری و روستایی، لزوم پرورش بلدرچین به خوبی احساس می شود. برگشت سرمایه با پرورش بلدرچین می تواند در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به پرورش دیگر ماکیان انجام شود و این موردی است که پرورش دهندگان مرغ و اردک را به سوی پرورش بلدرچین سوق داده است.

بهتر است بدانید که برای راه اندازی سالن پرورش بلدرچین نیازی به فضایی بزرگ نیست. کوچکی جثه این پرنده موجب شده تا در فضایی محدود نیز بتوان به درآمد قابل قبولی از فروش گوشت و یا تخم بلدرچین رسید.

پرورش بلدرچین به صورت صنعتی برای اولین بار در استان یزد شروع شد و سالن پرورش بلدرچین یزد نمونه موفقی از کسب و کار نوپای پرورش بلدرچین محسوب می شود. در زمان کوتاهی سالن های بسیاری در تمام نقاط ابران به منظور پرورش بلدرچین راه اندازی شد ولی نتوانست جوابگوی بازار مصرف باشد.

 در سالن پرورش بلدرچین همه مراحل از تولید تخم نطفه دار تا بسته بندی محصول نهایی انجام می شود. در واقع مدیریت سالن پرورش بلدرچین مهم ترین مولفه در کسب موفقیت است هر گونه سهل انگاری می تواند ضرر جبران ناپذیری را داشته باشد به همین منظور آموزش پرورش بلدرچین از ضروری ترین مراحل قبل از راه اندازی سالن است که در این وبلاگ به آن پرداخته می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی زارعی سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 22:17

سلام من می خواهم شروع به کار کنم لطفا راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد